Afaceri de la zero

Afaceri de la Zero. Stup Edition. Ciprian Isacovici creează mobilă transformabilă sub brandul Extensio Mob şi ajută oamenii să îşi eficientizeze spaţiul din casă. „Vreau să le transmit oamenilor că pot să trăiască într-un apartament de două camere cu confortul de la trei camere“

29.04.2024, 00:06 Autor: Alexandra Matei

Sub brandul Extensio Mob pot fi realizate paturi, birouri, canapele şi colţare, dar şi alte piese de mobilier de care clienţii au nevoie, iar toate pot fi integrate în spaţiul de care dispune clientul respectiv, astfel încât acesta să fie cât mai bine eficientizat Realizarea unui dormitor cu mobilă transformabilă costă circa 7.700 de lei.

Ciprian Isacovici a creat brandul Extensio Mob, sub care produce mobilier transformabil, potrivit pentru orice tip de spaţiu, şi ajută astfel oamenii să îşi eficientizeze locuinţa pentru a avea mai mult spaţiu. El poate integra într-o cameră un loc de dormit, care să se transforme, totodată, şi  într-un spaţiu de lucru. „Nu am avut contact cu industria mobilei decât din postura de consumator. Însă, am rezonat cu acest domeniu. Am crescut la ţară şi mi-am dezvoltat partea practică. Simt că acum sunt în locul în care pot aduce plusvaloare oamenilor. (...) Lumea este încă foarte reticentă la nou, la schimbare. Prin această soluţie eu vreau să le transmit oamenilor că pot să trăiască într-un apartament de două camere cu confortul de la trei camere. Practic, trăieşti într-un apartament de două camere cu confortul de la trei camere, dar achiţi rata la bancă pentru două camere şi plăteşti întreţinerea tot pentru două camere pentru că ţi-ai mobilat cum trebuie”, a detaliat antreprenorul.

El a pornit la drum cu o investiţie de 3.000 de euro, bani pe care i-a pus deoparte pentru a pune bazele acestei afaceri. Fondatorul Extensio Mob a găsit sprijinul de care avea nevoie pentru a îşi materializa ideea în Stup, hub-ul dezvoltat de Banca Transilvania din dorinţa de a le fi alături micilor antreprenori. Atunci când a venit pentru prima dată în Stup, Ciprian Isacovici îşi dorea un singur lucru: să crească starea de bine a oamenilor prin produsele sale. „Am venit în Stup după ce am văzut pe Facebook mai multe anunţuri. Eram pe finalul perioadei de documentare şi acumulare a expertizei pe care voiam să o materializez. Voiam să cresc starea de bine, să aduc fericirea mai aproape de oameni”, a povestit el. Extenso Mob are clienţi atât din zona de B2C, cât şi B2B. Mobilierul poate fi standard şi ales de client din catalogul existent, însă poate fi realizat şi pe comandă. Fiecare client, afirmă antreprenorul, este diferit - unii oameni pun accent pe estetică, în timp ce alţii se concentrează pe depozitare şi funcţionalitate. 

Sub brandul Extensio Mob pot fi realizate paturi, birouri, canapele şi colţare, dar şi alte piese de mobilier de care clienţii au nevoie, iar toate pot fi integrate în spaţiul de care dispune clientul respectiv, astfel încât acesta să fie cât mai bine eficientizat.

Atunci când un client doreşte un produs făcut pe comandă, explică el, se iau măsurători şi se creează produsul în funcţie de nevoile lui. Proiectarea în sine costă, pentru o cameră, 1.000 de lei, după care se face randarea şi apoi oferta de preţ, pe care dacă respectivul client o acceptă, se începe lucrarea şi se scad costurile de proiectare.

„Înainte să pornesc businessul am studiat producătorii din ţară şi din afară şi am ajuns la un producător din Republica Moldova. Avem şi colaboratori - arhitecţi, designeri, graficieni. Realizarea şi livrarea unui produs durează maxim două luni”, a mai adăugat fondatorul Extensio Mob.

Realizarea unui dormitor cu mobilă transformabilă costă, după cum spune acesta, circa 7.700 de lei.

Primul client al businessului a venit din Cluj, iar prima factură a fost înregistrată în luna noiembrie a anului trecut, îşi aminteşte antreprenorul.

Pentru 2024, Ciprian Isacovici estimează că Extensio Mob va ajunge la afaceri de aproximativ 360.000 de lei.

„În cinci ani îmi doresc o diversificare a portofoliului de produse, a parteneriatelor B2B şi vreau să am un showroom mobil în Bucureşti, unde oamenii să vadă cum pot eficientiza spaţiul în casele lor. În plus, vreau să învăţ cum pot folosi inteligenţa artificială în businessul meu”, a mai adăugat fondatorul.


ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

⇔ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

⇔ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania