Business Construct

De ce merg hipermarketurile în malluri. Colliers: Uneori valoarea coşului de cumpărături şi frecvenţa de vizitare sunt mai mari ca în stradal

De ce merg hipermarketurile în malluri. Colliers: Uneori...

Autor: Cristina Roşca

21.06.2018, 22:40 234

În România există peste 50 de malluri şi centre comerciale, iar aproape toate au drept ancoră un hipermarket, un supermarket sau un magazin de tip discount. În centrele comerciale şi mallurile din România există în special hipermarketuri drept ancore. Toate reţelele din acest segment sunt prezente sau vor să intre. Dintre discounteri, Penny Market este activ pe această piaţă, Lidl nu. Există şi super­mar­keturi drept ancore, mai exact Carrefour Market şi Mega Image. Profi, celălalt jucător de pe segment, nu activează în niciun mall.

„Toate proiectele de retail de tip mall au fost realizate în parteneriat cu o ancoră de food de tip hipermarket. Prezenţa majo­ritară în astfel de parte­neriate o are Carrefour (cu cel mai mare număr de asocieri cu un proiect de tip mall, comparabil cu alţi operatori de hipermarket), urmat de Auchan şi Cora“, spune Venera Munjev, senior associate retail agency în cadrul companiei de consultanţă imobiliară Colliers International România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO