Companii

Investiţii noi la orizont pe piaţa locală de apart-hoteluri: Grupul hotelier Orbis va intra cu un brand de apart-hoteluri pe pieţele est-europene. „Cazarea în apartamente este mai în vogă decât oricând pentru călătorul modern“

Brandul Adagio este prezent pe 11 pieţe şi acoperă „100 de adrese“

Brandul Adagio este prezent pe 11 pieţe şi acoperă „100 de adrese“

Autor: Mirabela Tiron

26.10.2017, 00:06 680
Expaţii cu funcţii de middle şi top management din companii mari, locuiesc pe termen lung în apartamente din apart-hotelurile din Capitală.
Apart-hotelurile, respectiv complexurile de apartamente, care funcţionează în regim hotelier, ce targetează clienţii care vor să se cazeze pe o perioadă mai mare de timp, sunt ţinta noilor investiţii pe care le au în plan hotelierii de pe piaţa locală. În România piaţa de apart-hoteluri are o felie mică în totalul structurilor de cazare, cei mai mulţi investitori mizând pe hoteluri, însă anul acesta au fost anunţate investiţii în structuri de tip apart-hoteluri dată fiind cererea în creştere pentru acest tip de cazare. Proprietarii hotelului Zenith din Mamaia au în plan să ridice un apart-hotel pe un teren de 2.500 de metri pătraţi de lângă hotel, dar şi familia Lazăr, acţionarii hotelului Caro din nordul Capitalei, ia în calcul o nouă investiţie de la zero într-un apart-hotel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO