Companii

Lidl: 2017 a fost un an extraordinar pentru noi, suntem în creştere puternică faţă de anul trecut

Lidl: 2017 a fost un an extraordinar pentru noi, suntem...

Autor: Roxana Rosu

27.12.2017, 14:11 2185

Discounterul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011 prin preluarea Plus Discount, a ajuns în România la 220 de magazine faţă de 205 cât avea la finalul anului trecut, potrivit datelor ZF.

Nemţii au intrat prin achiziţia a 107 magazine, iar apoi au dublat reţeaua prin deschideri de la zero.

„Planurile noastre de expansiune nu se opresc aici, pentru că vom continua investiţiile în România şi în cele ce urmează, în paralel cu crearea de noi locuri de muncă”, spun oficialii companiei. În ceea ce priveşte 2018, ei spun că şi-au propus să menţină un ritm susţinut de cel puţin 10 magazine inaugurate pe an, următorul pas fiind să ajungă la 300 de unităţi pe piaţa din România.

Oficialii Lidl nu înaintează un orizont de timp, însă, încă de la intrarea pe piaţă ei au mers înainte cu 10-15 magazine noi an de an. „Deschiderea unui magazin depinde de anumiţi factori, precum condiţiile meteo sau obţinerea autorizaţiilor (...).” Lidl este prezent în fiecare judeţ din ţară, compania acoperind atât oraşele mari, dar şi centrele de sub 20.000 de locuitori. Aici, de multe ori discounterii se bat doar cu comercianţii locali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO