Retail&Agrobusiness

Conferinţa ZF Branduri româneşti. Felicia Tulai, Luna Solai: Consumatorul este cel care face efortul să ne găsească. Nu am intrat în supermarketuri şi nici nu intenţionăm

Felicia Tulai a absolvit Facultatea de economie a Universităţii Babeş Boyai din Cluj şi după ce a lucrat şapte ani în domeniul financiar a renunţat la job pentru a readuce la viaţă afacerea începută de părinţii săi în 1997.

Felicia Tulai a absolvit Facultatea de economie a Universităţii Babeş Boyai din Cluj şi după ce a lucrat şapte ani în domeniul financiar a renunţat la job pentru a readuce la viaţă afacerea începută de părinţii săi în 1997.

Autor: Simona Tatu

30.05.2018, 00:05 402

Felicia Tulai, antreprenoarea care deţine alături de familia sa afa­ce­rea Luna Solai, un brand românesc de uleiuri produse prin presare la rece, a ajuns anul trecut la afaceri de 1,2 mil. lei, în creştere cu 37% faţă de 2016.

„În octombrie 2011 am creat firma şi în 2012 am lansat brandul Luna Solai, le-am poziţionat diferit pentru că numele companiei este Taf Presoil SRL şi am considerat că brandul trebuie să aibă o identitate separată. În 2017 am avut afaceri de 1,2 milioane de lei“, a spus Felicia Tulai, proprietara Luna Solai, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti Cum să îţi construieşti un brand puternic?, organizată săptămâna trecută la Cluj-Napoca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO