Retail&Agrobusiness

Retailerul de îmbrăcăminte PPT vrea să dezvolte magazinul online şi a recrutat un executiv care a lucrat pentru eMAG

Retailerul de îmbrăcăminte PPT vrea să dezvolte...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.08.2018, 12:41 402

PPT Preţuri pentru tine, unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte şi încălţăminte mizează pentru ultimele luni ale lui 2018 pe dezvoltarea zonei de e-commerce şi a recrutat-o pe Monica Ciolănel în funcţia de ecommerce manager. Ea are o experienţă de şapte ani  e-commerce, după ce a ocupat poziţiile de Marketplace Manager şi International Marketplace Development Manager pentru eMAG, cel mai mare retailer online. 

„Odată cu penetrarea internetului în zonele rurale comportamentul clienţilor s-a schimbat şi putem să adresăm o piaţă mult mai largă prin intermediul magazinului online. Legătura dintre offline şi online este acum foarte strânsă iar clientul preferă să se informeze online apoi să încerce produsele offline. Astfel,  viziunea PPT este să oferim din ce în ce mai mult o experinţăunitară clienţilor între offline şi online”, spune Monica Ciolănel despre planurile retailerului român.

Clienţii PPT accesează oferta folosind dispozitivele mobile. În prezent 82% din traficul de pe site-ul companiei  vine din smartphones şi tablete, în creştere cu peste 10% de la începutul anului.

Monica Ciolănel spune că anul acesta PPT va continua să investească în infrastructură, în platforma tehnologică şi procese, care să îi permită companiei să se dezvolte rapid şi scalabilă în pieţele în care este prezent.

„O provocare pe care deja am acceptat-o va fi să devenim un brand omnichannel. Un prim pas s-a făcut deja când am început să folosim mijloace tradiţionale offline pentru a creşte business-ul în mediul online. Broşurile noastre distribuite la nivel naţional promovează atât magazinele fizice cât şi magazinul virtual. Urmează să lansăm serviciul de livrarea a comenzilor în magazinele PPT din întreagă ţară.  Suntem convinşi că, cu o strategie riguroasă şi creativă, prin abordarea integrată offline şi online, putem construi un brand recunoscut într-o verticalădeosebit de competitivă precum e cea de fashion”, spune Monica Ciolănel.

 PPT Preţuri Pentru Ţine este cel mai mare discounter românesc de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii pentru modă de zi cu zi. Compania are peste 190 de magazine în România, Republica Moldova şi Bulgaria, şi două magazine online www.ppt.ro şi www.ppt.bg . În 2017, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, şi vânzări în unităţile proprii de peste 25 de milioane de produse vestimentare şi de încălţăminte.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO