Media & Advertising

Directorul financiar al Ogilvy: Piaţa de publicitate, plus de 4%

Autor: Luciana Georgescu

23.06.2014, 00:04 236
Piaţa de publicitate din România ar putea creşte cu aproape 4% anul acesta după ce în 2013 a înregistrat un declin faţă de anul precedent, sta­bilin­du-se la valoarea de 288 de milioane de euro, este de părere Mirel Pleşca, director financiar la Ogilvy la ZF Live.
 
„Piaţa de publicitate este foarte jos com­parativ cu alte ţări din UE, din cauza cotei mari de piaţă deţinută de TV. Este nevoie de o creştere de 5 ori a pieţei de advertising din România pentru a atinge cel puţin nivelul Po­loniei“, a declarat Pleşca.
 
În România, ponderea cheltuielilor cu publicitatea în totalul cheltuielilor unei companii se situează între 3 şi 5%.
 
 
Pleşca a menţionat că una dintre principalele cauze ale nivelului scăzut al pieţei de publicitate din România este numărul mare de staţii TV, care refuză să se consolideze. „Există o frag­men­tare la nivelul pieţei. Sunt multe staţii TV mici sau agenţii de publicitate locale care operează cu preţuri reduse, ceea ce trage întreaga piaţă în jos“, a mai spus Pleşca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO