Urgent Cargus, afaceri mai mari cu 14%. „Volumele transportate, susţinute de comerţul online“

Autor: Mirabela Tiron 26.05.2016

Compania Urgent Cargus, apărută în urma fuziunii curierilor Urgent Curier şi Cargus International, după ce ambele firme au fost preluate de fondul de investiţii Abris Capital, a finalizat anul trecut cu afaceri de 345 de milioane de lei, faţă de o cifră de afaceri cumulată de 302 milioane de lei anul anterior, potrivit oficialilor companiei.

„Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 14% în 2015 comparativ cu anul 2014. Volumele transportate au crescut pe ambele segmente de clienţi, B2B (business to business, şi B2C (bu­siness to consumer), sus­ţi­nute de expansiunea ponderii co­merţului online. Pe acest seg­ment compania a înre­gis­trat o creştere de peste 70% a volu­melor transportate faţă de anul 2014“, a spus Nadia Homoc, di­rector comercial al Urgent Car­gus. Ea a mai pre­cizat că diver­si­ficarea gamei de produse ofe­rite de ma­ga­zi­nele online, ex­pansiunea ofertelor acestora şi apa­riţia noilor jucători în acest domeniu vor influenţa şi mai mult creşterea pieţei.