Allianz-Ţiriac a vândut asigurări de peste 906 mil. lei în primele nouă luni din 2016

Autor: Anelis Baciu 07.12.2016

Allianz-Ţiriac, al doilea cel mai mare asigurător local, a subscris în perioada ianuarie-septembrie a acestui an prime brute în valoare de peste 906 milioane de lei, în creştere cu 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Avansul afacerilor a determinat şi creşterea profitului cu peste 15 milioane de lei faţă de primele nouă luni din 2015 până la 70 de milioane de lei.

„În mod cert, vom înregistra o depăşire a veniturilor prognozate la începutul anului şi a profitului estimat. Scăderea numărului aferent reclamaţiilor coroborat cu creşterea numarului de clienţi, confirmă faptul că eforturile interne de a îmbunătăţi experienţa clientilor încep să dea roade.

Forţa financiară a companiei şi măsurile interne luate ne vor permite să absorbim efectele plafonării tarifelor RCA, dar nu pentru un interval mai mare de 6 luni, cât a fost prevazut în Hotărârea de Guvern”, a declarat Virgil Şoncutean, director general al Allianz-Ţiriac.

Cea mai mare parte a afacerilor Allianz, circa 90%, echivalentul a 817 milioane de lei, a fost consemnată pe linia asigurărilor generale, în timp ce asigurările de viaţă au cumulat 89 de milioane de lei.