Unirea Shopping Center a avut afaceri de 69 mil. lei în 2016 cu un profit de 418.000 lei. „Cifra de afaceri a scăzut în principal prin nerealizarea veniturilor din chirii, din cauza închiderii unor magazine mici."

Autor: Liviu Popescu 30.05.2017

Unirea Shopping Center (SCDM), centrul comercial care deţine maga­zine în Bucureşti şi în Braşov, a avut anul trecut afaceri de 69 mil. lei, mai mici cu 2,4% faţă de anul precedent, în timp ce rezultatul net a fost de 418.000 lei. Spre comparaţie, în anul 2015, com­pania controlată de The Nova Group Invest­ments, a avut pierderi de 6,5 mil. lei. „Cifra de afaceri a scăzut în principal prin nerealizarea veniturilor din chirii, din cauza închiderii unor magazine mici, sau a reducerii unor chirii, ţinând cont de situaţia eco­no­mică generală care include şi scăderea vânzărilor“, se arată în raporul pe 2016 al companiei cu 242 milioane de lei. Cea mai recentă şedinţă de tran­zacţionare cu acţiuni SCDM a avut loc pe 23 mai, când preţul afişat era de 81,2 lei. În anul 2016 structura comercială a cen­trului din Braşov a rămas ne­schimbată, în timp ce în Bucureşti, în ul­timul trimestru, a fost finalizată şi des­chisă galeria comercială care asi­gură accesul direct din staţia de metrou Unirii.