Unirea Shopping Center a avut afaceri de 69 mil. lei în 2016 cu un profit de 418.000 lei. „Cifra de afaceri a scăzut în principal prin nerealizarea veniturilor din chirii, din cauza închiderii unor magazine mici."
Unirea Shopping Center (SCDM), centrul comercial care deţine magazine în Bucureşti şi în Braşov, a avut anul trecut afaceri de 69 mil. lei, mai mici cu 2,4% faţă de anul precedent, în timp ce rezultatul net a fost de 418.000 lei. Spre comparaţie, în anul 2015, compania controlată de The Nova Group Investments, a avut pierderi de 6,5 mil. lei. „Cifra de afaceri a scăzut în principal prin nerealizarea veniturilor din chirii, din cauza închiderii unor magazine mici, sau a reducerii unor chirii, ţinând cont de situaţia economică generală care include şi scăderea vânzărilor“, se arată în raporul pe 2016 al companiei cu 242 milioane de lei. Cea mai recentă şedinţă de tranzacţionare cu acţiuni SCDM a avut loc pe 23 mai, când preţul afişat era de 81,2 lei. În anul 2016 structura comercială a centrului din Braşov a rămas neschimbată, în timp ce în Bucureşti, în ultimul trimestru, a fost finalizată şi deschisă galeria comercială care asigură accesul direct din staţia de metrou Unirii.