FrieslandCampina: Furnizorii noştri sunt fermele cu până la 25 de vaci. Pentru fabricarea Napolact colectăm lapte doar de la fermierii locali
♦ Grupul FrieslandCampina România, producătorul lactatelor Napolact, mizează în acest an pe o creştere de 5-10% a afacerilor faţă de anul trecut, când compania a realizat o cifră de afaceri netă de peste 339 de milioane de lei (75,4 mil. euro) şi a revenit pe profit.
În cursul anului trecut producătorul de lactate a integrat activităţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Laptelui Mureş S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina SA, consolidând, totodată, raportarea financiară.
Ca nivel al rulajelor, compania este al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa locală a lactatelor, după Albalact, Danone şi Olympus.
„Colectăm zilnic în jur de 200.000 de litri de lapte, în principal de la ferme cu până la 25 de vaci, fiindcă vrem să susţinem şi să încurajăm afacerile de familie. Pentru fabricarea produselor Napolact colectăm lapte doar de la fermierii din România, obiectivul nostru pentru acest an fiind o creştere de 5-10% a afacerilor, faţă de anul trecut“, a declarat Cornel Cărămizaru, director general al FrieslandCampina România.