Brandul românesc Fares domină topul vânzărilor de ceai, deţinând o treime din piaţa totală

Autor: Georgiana Mihalache 02.08.2017

Topul celor mai mari jucători din piaţa locală de ceaiuri este dominat de  Fares, companie care deţine o cotă de 27,8%, în timp ce primele cinci companii din top îşi împart mai bine de jumătate din piaţă, potrivit datelor oferite de Euromonitor.

Laboratoarele Fares Bio Vital, o afacere înfiinţată de patru antreprenori români în urmă cu aproape două decenii, a raportat anul trecut venituri de 86 mil. lei, în uşoară creştere faţă de anul trecut, iar compania avea peste 320 de angajaţi, din datele Ministerului de Finanţe.

Clasamentul celor mai mari companii este completat de polonezii de la Belin, cu aproape 10% din piaţă, urmaţi de Plafar şi Unilever. 

Informaţiile Euro­monitor vizează doar datele din retail.