Pariu pe creşterea consumului: germanii de la dm drogerie markt alocă încă 28 de milioane de lei pe expansiunea în România

Autor: Cristina Roşca 11.12.2017

Retailerul are în plan circa zece noi magazine în 2018 şi anunţă un buget pentru expansiune de peste 28 mil. lei. În acest an compania a deschis sau remodelat 11 unităţi în marile oraşe ale ţării, menţinând astfel ritmul impus încă de la intrarea pe piaţa locală în 2007.

„În 2017, până acum, am deschis sau redeschis după remodelare nouă magazine în Bucureşti, Timişoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Braşov şi Târgovişte. În momentul de faţă avem 94 de magazine deschise în România şi vom mai inaugura alte două până la finalul anului în Cluj-Napoca şi Râmnicu Vâlcea“, spune Ivana Martináková, executivul care conduce operaţiunile dm drogerie markt în România alături de Cristian Crişan.

Grupul german dm drogerie markt a intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunseseră pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993.