Un start-up pe zi

Doi fraţi din Capitală ţintesc afaceri de 150.000 de lei dintr-o cofetărie, în creştere cu 50%

Cele mai căutate produse comercializate de Prăjiturel sunt mousse-ul cu ciocolată în trei culori, care costă 80 de lei/kg şi tortul cu ciocolată, mere, nuci şi scorţişoară, 95 de lei/ kg

Cele mai căutate produse comercializate de Prăjiturel sunt mousse-ul cu ciocolată în trei culori, care costă 80 de lei/kg şi tortul cu ciocolată, mere, nuci şi scorţişoară, 95 de lei/ kg

Autor: Mihaela Pascari

23.06.2017, 00:05 3132
Cătălina şi Eduard David, doi fraţi din Capitală, au investit 20.000 de lei în cofetăria Prăjiturel din sudul Capitalei în urmă cu trei ani, iar în prezent au ajuns la afaceri de peste 100.000 de lei, sperând la o creştere de 50% pentru 2017.
 
„Afacerea este de familie şi a pornit de la prăjiturile pe care mama ni le făcea în copilărie. Dificultăţile întâmpinate la lansare au fost legate de birocraţie şi slaba organizare întâlnită în instituţiile de stat pentru obţinerea avizelor de funcţionare“, spune Cătălina David, cofondator al firmei CD Exito, firma care administrează brandul Prăjiturel, despre cum s-a conturat ideea de a crea propriul business şi care au fost provocările cu care s-a confruntat la lansare. Cătălina David este absolventă a unei facultăţi de economie, iar fratele ei, Eduard David, pe lângă businessul Prăjiturel, lucrează într-o multinaţională din Bucureşti.
 
Cei doi antreprenori au investit 20.000 de lei pentru a lansa businessul, în special pentru amenajarea spaţiului de lucru. În prezent, în laboratorul de unde pleacă comenzile lucrează trei angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO