Retail&Agrobusiness

Compania de curierat Sameday vrea să cumpere jucătorul Sprinter din Ungaria pentru a-şi consolida prezenţa în piaţa maghiară

Compania de curierat Sameday vrea să cumpere jucătorul...

Autor: Miruna Diaconu

22.04.2024, 13:14 185

Sameday, una din cele mai mari companii de curierat de pe piaţa locală, anunţă intenţia de a cumpăra Sprinter, o companie de curierat cu o prezenţă de peste 25 de ani pe piaţa maghiară. Printr-o astfel de achiziţie, Sameday ar putea să îşi consolideze prezenţa în Ungaria, iar infrastructura out-of-home din piaţa maghiară a Sameday va fi extinsă cu 60% prin preluarea a 450 de puncte de livrare deţinute de Sprinter, cât şi capacitate de livrare home delivery.

Sprinter deserveşte un număr important de afaceri online, atât interne, cât şi multinaţionale, operatori de servicii consolidate şi realizează livrări transfrontaliere către România şi alte ţări.

„Construim o zonă de livrare unitară şi fără graniţe care va îmbunătăţi experienţa clienţilor şi va reduce costurile de livrare pentru magazinele online din România, Ungaria şi Bulgaria. Avem un plan ambiţios de a ajunge la 8.500 de puncte de livrare în regiune în acest an, iar eventuala preluare a infrastructurii Sprinter reprezintă un pas important. Vom continua extinderea accelerată prin creşterea numărului de easybox-uri şi introducerea unor noi puncte de livrare şi a sistemelor shop-in-shop, care vor sprijini la dezvoltarea şi mai accelerată a comerţului online în regiune,” a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Până la finalul anului 2024, reţeaua Sameday out of home din Ungaria va ajunge la aproape 2.200 de lockere easybox şi puncte de livrare, cu acoperire în toate marile oraşe şi regiuni din Ungaria. Sameday a intrat pe piaţa maghiară în 2021.

În ultimul an, Sameday a înregistrat o creştere cu 115% a numărului de magazine online care au accesat serviciile de expediere crossborder. Pentru anul acesta, compania are un buget de investiţii care se ridică la peste 60 milioane euro şi va fi direcţionat către extinderea reţelei regionale out-of-home, dezvoltării tehnologice şi optimizarea capacităţii şi vitezei de procesare şi livrare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO